Un lloc en el Món: les Marques de País

Un lloc en el Món: les Marques de País

5a edició (2011): Un lloc en el Món: les Marques de País

Quins conceptes, atributs o imatges s’associen a un país, una ciutat, un indret? Com influeixen aquests conceptes sobre la decisió de viatjar-hi, de comprar un producte que s’hi ha fabricat o d’abordar una persona que n’és originària?

Construir una marca de país requereix un procés curós en el que cal involucrar els ciutadans, les empreses i les institucions i, alhora, observar atentament les percepcions dels que el visiten o en consumeixen els productes.

El cinquè Fòrum FemCAT va donar un exemple exitós de gestió de la marca de país i va fer una proposta de valors nuclears per a la marca Catalunya. El Fòrum va comptar amb ponents com Ariane Derks, Directora del Lan der Ideen Management GmbH; Josep Maria Oroval i Marta Conejos, del centre de la Marca d’ESADE, i del Molt Honorable Artur Mas, President de la Generalitat de Catalunya.

  • Ariane Derks: “Els resultats d’un projecte de mara d’un país son molt difícils de mesurar. S’ha de tenir ben clar d’entrada què es vol fer i ser constants.”
  • Carles Sumarroca: “Una marca de país no pot funcionar si els valors als que apel·la no són compartits i es reforcen de manera consistent en el temps.”
  • Josep Maria Oroval: “Catalunya, entorn privilegiat per al talent.”
  • Artur Mas: “Treballant per la marca Catalunya, FemCAT la torna a encertar.”

Més informació

Veure programa

Compartir

Activitats

  • Àrees de treball
  • Emprenedoria i Innovació
  • Competitivitat
  • Projecció al món
  • Cohesió social
  • Fòrum

Escola i Empresa

Escola i Empresa

Què aporta una empresa a la societat? En què consisteix el dia a dia dels empresaris i les empresàries? Què els obsessiona? Per què els agrada la seva feina? Quines habilitats... Llegir més...

Universitat i Empresa

Universitat i Empresa

L’educació, a tots els nivells, és una de les principals eines per al progrés social, cultural i econòmic. FemCAT està compromès amb l’ensenyament superior i amb la recerca, que... Llegir més...

Parlament i Empresa

Parlament i Empresa

Viatges de benchmarking

Viatges de benchmarking

Des de la seva creació, FemCAT organitza cada dos anys un viatge de benchmarking amb l’objectiu d’observar de primera mà algun aspecte en què un país visitat és referent mundial. A... Llegir més...